Σελίδα αντιπληροφόρησης της Αυτόνομης Μαχόμενης Ομάδας (για την υγεία) * Για ένα αυτόνομο - μαχητικό -ανεξάρτητο κίνημα ληπτών των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και νοσηλευτικού προσωπικού * Για Επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com *

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Πούσκιν "Αγκάθι"

Πούσκιν * "Αγκάθι"

Η ψυχή μου είναι τριαντάφυλλο 
κι είμαι πάνω της αγκάθι... 
Μην το πείτε και τ` ακούσουνε 
η καλή μου μην το μάθει... 

Θε ναρθεί γλυκιά κι υπέροχη 
την αυγούλα κάποιου Απρίλη 
με χαμόγελο στα μάτια της, 
μ` ομορφιά πάνω στα χείλη. 

Θαμπωμένη από την κόκκινη 
καταματωμένη μου όψη 
με τ` αργό της το βημάτισμα, 
θα σιμώσει να με κόψει. 

Μα το κάτασπρο χεράκι της 
που αγαπώ και τρέμω τόσο 
θα χαρώ -χαρά περήφανη-
με κακία να τ` αγκυλώσω. 

Και μια στάλα απ` το αίμα πέφτοντας
πέταλά μου ματωμένα 
θα χαθεί μέσα στο χρώμα σας 
θα γενεί μαζί σας ένα... 

(μετάφραση Γιάννη Αηδονόπουλου )

* Ο Αλεξάντρ Σεργκέγεβιτς Πούσκιν (Ρωσικά: Александр Сергеевич Пушкин, προφέρεται: [ɐlʲɪˈksandr sʲɪˈrɡʲejɪvʲɪtɕ ˈpuʂkʲɪn],Μόσχα, 6 Ιουνίου 1799 – Αγία Πετρούπολη, 10 Φεβρουαρίου 1837), ήταν Ρώσος λογοτέχνης, ο μεγαλύτερος ποιητής της Ρωσίας που θεωρείται και ο δημιουργός της νεότερης ρωσικής λογοτεχνίας και γνωστός φιλέλληνας.

Επιμέλεια : Μπάμπης Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου