Σελίδα αντιπληροφόρησης της Αυτόνομης Μαχόμενης Ομάδας (για την υγεία) * Για ένα αυτόνομο - μαχητικό -ανεξάρτητο κίνημα ληπτών των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και νοσηλευτικού προσωπικού * Για Επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com *

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Σαπφώ "Θεός μου φαίνεται..."

«Τον καιρό της Σαπφούς»,
 έργο του Τζον Γουίλιαμ Γκόντγουαρντ, 
 Μουσείο J. Paul Getty (1904).
Σαπφώ * "Θεός μου φαίνεται..."

Θεός μου φαίνεται στ΄ αλήθεια εμένα κείνος 
ο άντρας που κάθεται αντίκρυ σου κι από 
κοντά τη γλύκα της φωνής σου απολαμβάνει 
και το γέλιο σου αχ που ξελογιάζει 
και που λιώνει στο στήθος την καρδιά μου 
σου τ΄ ορκίζομαι" γιατί μόλις που πάω να 
σε κοιτάξω νιώθω ξάφνου μου κόβεται η μιλιά μου 
μες στο στόμα η γλώσσα μου 
στεγνώνει" πυρετός κρυφός με σιγοκαίει κι 
ούτε βλέπω τίποτα ούτε ακούω μα 
βουίζουν τ΄ αυτιά μου κι ένας κρύος ιδρώτας 
το κορμί μου περιχάει" τρέμω σύγκορμη αχ 
και πρασινίζω σάν το χόρτο και λέω πώς λίγο ακόμη" 
λίγο ακόμη και πάει θα ξεψυχήσω.


* Η Σαπφώ, γενική της Σαπφούς, (αιολική διάλεκτος Ψαπφώ, αποκαλούμενη και Σαπφώ η Λεσβία από τον τόπο καταγωγής της) (~ 630- 570 π.Χ.), ήταν Eλληνίδα λυρική ποιήτρια από τη Λέσβο, ιδιαίτερα γνωστή από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα για τα ποιήματά της. Με το όνομά της έχει συνδεθεί και ο λεσβιακός έρωτας.

Επιμέλεια : Μπάμπης Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου