Σελίδα αντιπληροφόρησης της Αυτόνομης Μαχόμενης Ομάδας (για την υγεία) * Για ένα αυτόνομο - μαχητικό -ανεξάρτητο κίνημα ληπτών των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και νοσηλευτικού προσωπικού * Για Επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com *

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Απεργιακό Κάλεσμα Συμπαράστασης Του Κώστα Καταραχιά

Κώστας Καταραχιάς,
πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων νοσοκομείου Αγ. Σάββας

Η επικείμενη απόλυση μου στις 31 Μάρτη δεν πρέπει να περάσει! Φτάνουμε στο σημείο μηδέν της τρίμηνης μάχης ενάντια στη στοχοποίηση μου ως προέδρου του σωματείου του Αγίου Σάββα μετά την βίαιη μετακίνηση μου στη ΜΕΘ του Σωτηρία και το κόψιμο της σύμβασης μου από τη διοίκηση του Αγίου Σάββα. Είμαι ο μόνος επικουρικός γιατρός στην χώρα που εν μέσω πανδημίας, δεν παρατείνουν τη σύμβαση του έως 31 Οκτωβρίου. Το μόνο έγκλημα μου είναι ότι είμαι συμβασιούχος (5 χρόνια) και συνδικαλιζομαι.

Την ίδια στιγμή το τρίτο κύμα σαρώνει, τα νοσοκομεία βουλιάζουν, μετακινούν βίαια ειδικευόμενους ακόμα και στα ιδιωτικά νοσοκομεία, διασωληνωνονται άνθρωποι εκτός ΜΕΘ και ο Κικίλιας υποτίθεται ψάχνει γιατρούς. Μέσα σε αυτή τη υγειονομική δίνη, οι διοικήσεις και το υπουργείο ασκούν βία και τρομοκρατία σε όσες και όσους αντιδρούν και παλεύουν, βασανίζουν με εντατικοποίηση το ήδη εξαντλημένο και αβοήθητο προσωπικό. Η οργή ξεχειλίζει και τα σωματεία μας είναι τα όπλα μας και το ξέρουν, γι'αυτό μας φοβούνται και μας χτυπάνε. Δεν θα τους αφήσουμε.

Σας καλώ όλες και όλους τη Πέμπτη 18 Μάρτη 12:00 στον Άγιο Σάββα να βαδίσουμε στο υπουργείο υγείας με συγκέντρωση εκεί 13:30 για να υπερασπιστούμε το δικαίωμα μας να μιλάμε! Προσλήψεις, μονιμοποιήσεις όχι απολύσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου