Σελίδα αντιπληροφόρησης της Αυτόνομης Μαχόμενης Ομάδας (για την υγεία) * Για ένα αυτόνομο - μαχητικό -ανεξάρτητο κίνημα ληπτών των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και νοσηλευτικού προσωπικού * Για Επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com *

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Αναλγησία Κεραμέως : Στερεί Το Σχολείο Από Μαθητή ΑμεΑ Του ΓΕΛ Βαρθολομιού | «Εύγε!» Στο Φωτεινό Παράδειγμα : Τους Συμμαθητές Τους

Από την κινητοποίηση των μαθητών του 
                        Γενικού Λυκείου Βαρθολομιού
Πριν από τρεις μέρες πήρε δημοσιότητα και έκανε τον γύρο του διαδικτύου η είδηση ότι οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Βαρθολομιού έκαναν αποχή από τα μαθήματά τους την πρώτη διδακτική ώρα, γιατί ο συμμαθητής τους, Γιώργος Καλαρύτης, που γεννήθηκε με σύνδρομο Jacobsen, παραμένει χωρίς συνοδό (ΕΒΠ) και αναγκάζεται είτε να μην πηγαίνει σχολείο είτε, όταν πηγαίνει, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της φροντίδας του οι συμμαθητές του και οι εκπαιδευτικοί. «'Η όλοι ή κανένας. Για μας ο Γιώργος είναι προτεραιότητα. Σχολεία για όλους», έγραψαν οι μαθητές σε πανό στην πόρτα του σχολείου τους κατά την κινητοποίησή τους, διατρανώνοντας την αλληλεγγύη τους στον συμμαθητή τους και αναδεικνύοντας τις τεράστιες κυβερνητικές ευθύνες, αφού όπως σημειώνουν τα σχετικά ρεπορτάζ, από την αρχή της χρονιάς η Διεύθυνση Εκπαίδευσης έχει ζητήσει τρεις φορές ΕΒΠ για το ΓΕΛ Βαρθολομιού, όμως, δεν έχει σταλεί εκπαιδευτικός.

                

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ηλείας

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηλείας καταγγέλλει την ανάλγητη στάση του υπουργείου παιδείας που μετά από ένα μήνα από την έναρξη των μαθημάτων δεν καλύπτει με το απαραίτητο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τη θέση στο ΓΕΛ Βαρθολομιού με αποτέλεσμα ο μαθητής του που πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Jakobsen να αδυνατεί να παρακολουθεί τα μαθήματα του και να στερείται το σχολείο αφού είναι απαραίτητη η παρουσία συνοδού για να είναι στην τάξη.

Χαιρετίζουμε την αξιέπαινη στάση των μαθητών του Λυκείου που στάθηκαν αλληλέγγυοι στο συμμαθητή τους και ζητούν άμεσα την κάλυψη της θέσης. Απάντησαν με τη στάση τους ότι καμιά προτεραιοποίηση αναγκών από το υπουργείο παιδείας δε μπορεί να γίνει αποδεκτή όταν διακυβεύεται το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση.

Αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για όλη την κοινωνία και πρότυπο που οφείλουμε όλοι μας να ακολουθήσουμε.

Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί, με αυταρχισμό και απειλές να εφαρμόσει την “αξιολόγηση των σχολικών μονάδων” τα κενά στα σχολεία της χώρας ξεπερνούν τις 6.000. Από τα σχολεία της Ηλείας (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Μουσικό Σχολείο Βαρθολομιού, Ειδικής Αγωγής, τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης), λείπουν 60 εκπαιδευτικοί.

Η τάχα καλύτερη λειτουργία των σχολείων δεν καλύπτεται με τις εκθέσεις ιδεών αλλά με τη γενναία χρηματοδότηση του προυπολογισμού για την παιδεία, την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμες θέσεις εργασίας, με την ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού και τη στήριξη των αναγκών των μαθητών μας.

Υ.Γ Η μετακύλιση ευθυνών που επιχειρείται από το υπουργείο παιδείας μέσω του γενικού γραμματέα του, προς τους υφισταμένους του είναι υποκριτική και δεν μπορεί να ξεπλύνει την αναλγησία του καθώς γνώριζε από την αρχή της χρονιάς τις ανάγκες του σχολείων αλλά επιλέγει να προσλάβει πάντα μικρότερο αριθμό εκπαιδευτικών από τις δηλωθείσες ανάγκες.

Πηγή : ergasianet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου